Kõik on tegelikult väga lihtne!

Pühad on värskelt möödunud ning kaotatud kilod tagasi. Aastavahetuse ööl antud lubadused koputavad ukse taga ning nōuavad täitmist. Peas keerleb vaid mōte, miks küll pidin peomeeleolus ja kahe käega kooke sisse ajades endale ja ka teistele lubama, et uus aasta toob endaga kaasa dieedi ning trenni tegemise.
Olles endale veidi optimismi ja motivatsiooni sisse süstinud, avastad end internetist vastavatest portaalidest, et panna paika täpsem plaan. Hirmuga lugedes jutte ainult porgandi-kapsa närimisest, nälgimisest ja sundivatest soovitustest loobuda kōigest, mis on maitsev, kaob see veidikenegi entusiasmi, mis tekkinud oli.
Seejärel tabab sind hetk, mil tunned, et ei, see pole sinu jaoks. Ümar on ju ka vorm! See pidev raskustunne kōhus polegi ju nii halb. Sisimas soovides muutust, jätkad samaviisi, mis oli sind sellisesse olukorda viinud.

Vōhikuna tervisemaailmas ringi hulkudes on raske eristada ōiget ja toimivat infot vastupidisele ning toitumisnōustaja vōi eratreeneri poole pöördumine on aga päris kulukas.

Tegelikult on see kōik aga väga lihtne. Vaja on vaid järgida neid soovitusi:

– seedimine korda!
Selleks, et tunda endas elujōudu ning peeglist näha kaduvaid kilosid on oluline, et keha suudaks seedida söödud toitu täielikult ning keha suudaks tänu sellele kätte saada kōik vajalikud mikrotoitained.
Just seetōttu on oluline alustada paastust ja toksiinide ehk mürkide kehast välja viimisega. Tuleb aga ettevaatlik olla erinevate toodete puhul, mida sel ajal soovitatakse tarbida. Nimelt paljud tooted mitte ei soodusta jääkainete kehale omast väljaviimise viisi, vaid piltlikult sunnivad toitu soolestikust kiiremini läbi käima. Selline tegevus aga häirib soolestiku mikrofloorat ning organism ei saa vajalikke toitaineid kätte ning keharakud jäävad nälga, mis omakorda järgmisel toidukorral paneb keha rohkem tagavaraks panema rasvarakkudesse. Toote tarbimist lōpetades on olukord sama, mis alustades vōi veelgi hullem.

– ära tarbi tühje kaloreid!
On levinud teadmine, et tervislik toitumine tähendab kōikide maiustuste ja imeheade toitude välja jätmist. Imestan iga kord, kui midagi sellist kuulen vōi loen. Jah, on ōige, et ei saa minna poodi ja laduda kotti saiakesi, kommikesi ja muud sellist, kuid ise on vōimalik valmistada väga häid ja täiesti tervislikke maiustusi.
Küpsetistes kasutada tavalise jahu asemel täisterajahu, tavaliste ōlide asemel kvaliteetseid ōlisid nagu extra virgin oliiviōli, kookosōli jne. Tavalise valge suhkru asemel kvaliteetseid magustajaid nagu agaavisiirupit, mett, steviat jt ja lauasoola asemel kvaliteetseid mineraalainete rikkaid soolasid nagu himaalaja roosisool, meresool jms. Oluline on suurendada köögiviljade tarbimist ning liha- ja piimatoodetega olla tagasihoidlikum.

– liigu piisavalt!
Tihti seostatakse tervislikku elustiili suurte treeningkoormustega. See teadmine on aga paljusid inimesi viinud ületreenimiseni. Piisab täiesti, kui leida 3 korda nädalas enda jaoks tunnike vōi poolteist, et trenni teha. Samas on andnud samasuguseid tulemusi igapäevane aktiivne liikumine. Vōimalusel ära mine lähimasse poodi, vaid jaluta kaugemale. Bussiga liigeldes tule üks vōi kaks peatust varem maha ning jaluta sihtkohta jōudmiseks. Ka koristamine on aktiivne tegevus. Vōta aga tolmuimeja kätte ja lisaks kalorite pōletusele saab ka tuba puhtaks ja ilusaks. Eesmärk ei tohiks olla vōimalikult palju trenni teha, vaid vōimalikult palju hoida end eemal diivanist ja mugavatest toolidest.

– tarbi vett!
Paljudele ei maitse vesi vōi ei teki tunnet, et tahaks juua. Keha vajab vett, kuid inimene ei oska eristada, kas signaal on näljatunne vōi janu. Seetōttu paljud sirutavadki käe järgmise jäätisekokteili, coca-cola vōi maiustuse poole. Enamasti pole isegi asi selles, et vesi ei maitse vōi ei taha, vaid selles, et pole harjumust. Harjumus on aga kerge tekkima. Anna endale vōimalus.
Kōige lihtsam viis on hakata endaga kaasas kandma väikest pudelikest veega ning vaikselt päeva jooksul sealt lonksata. Mida aega edasi, seda paremini eristatakse nälga janust ning lisaks sellele, et keha saab kätte vajamineva vedelikukoguse, olete te sammukese lähemale astunud oma keha paremale tundmisele.

– vōimalusel hoidu reklaamide vaatamisest!
Ilmselt on see punkt midagi sellist, mida ei osanud oodata. Küll aga pole saladus, et inimesed söövad ka silmadega ning nähes midagi maitsvat ja kaloririkast televisioonis, reklaamplakatil vōi arvutiekraanil, tekib vaieldamatu soov seda ka süüa ning see vōib tekitada järgmise söömasööstu.

– tunneta, kuidas positiivsed valikud su kehale mōjuvad!
Naudi oma uusi valikuid, neid toitainete rikkamaid toite ja väärtuslikku aega iseendaga trennis, terviserajal vōi lihtsalt aktiivselt liikudes. Tunne rõõmu, kui istumise aeg on lühem, kui liikumise aeg. Tunneta, kuidas toksiinid kehast kaovad ja kuidas rasvarakud tühjenevad. Taju energiat, mis su kehasse voolab.
Iga pisike muudatus, mida ellu tuua on tegelikult suur muudatus. Jah, alguses ei ole sellel silmnähtavaid tulemusi, kuid järjekindlalt toimides on tulemused selgelt näha ning ka püsivad. Vaadates kella osuteid, mis mōlemad näitavad täpselt kella 12 poole ning seejärel ühe seieri liikumine 1 millimeeter edasi on näha, et mida pikemaks piltlikult need seierid venitada, seda suuremaks läheb vahe nende vahel. Täpselt sama toimub ka teie elus. Tehke täna üks muutus ning ajapikku annab see väga suure tulemuse.

Ilmselt oleme me kōik elus kasvōi üks kord järginud imedieeti, tarbinud kaalu alandavaid tablette vōi joonud kōhtu lahtistavaid teesid. Milleks aga viia oma keha sellega stressi ning ummistada mürkidega?
Elu on nautimiseks ning miks mitte alustada seda imelist tervislikku teekonda koos Teazy teatox teega, mis aitab organismil loomulikul teel puhastada keha jääkainetest ning anda toitainetel ligipääs paremale imendumisele, mis muudab teid energilisemaks ning enesetunde suurepäraseks. /Tervisenõustaja- Geter Gerlein/
Tutvu Teazy uue tootepakkumisega!