Kuidas saavutada sumomaadleja figuur!

On ainult üks spordiala, kus sportlane peab olema nii paks kui võimalik – SUMO.

Mida siis sumomaadlejad teevad, et võimalikult palju rasva naha alla koguda.

Ei söö hommikuti.

Kui jätta keha pärast kaheksat unetundi toiduta, siis on kindlustatud, et ainevahetus on piisavalt aeglane ja ei põleta liialt kaloreid.

Teevad trenni tühja kõhuga.

Kui organismis pole kütust, siis on ka ainevahetus aeglasel töörežiimil ja keha ei põleta trennis liigselt kaloreid.

Söövad ainult paar korda päevas.

Üks kuulus sumomaadleja on kirjeldanud oma ühte söögikorda järgmiselt: 10 kausitäit hautist, 8 kausitäit riisi, 130 tk sushit,  25 portsjonit grillitud loomaliha. Kõigele sellele lisaks siis ka magustoit. Nii palju toitu korraga keha ära töödelda ei suuda ja enamik sellest muutub rasvaks.

Uinak peale sööki.

Peale sööki magab sumomaadleja vähemalt 4 tundi. Jälle eelkõige selleks, et ainevahetus aeglane hoida.

Võimalikult palju alkoholi.

Räägitakse lausa, et üks sumomaadleja joob korraga ära pea 100 pudelit õlut. See on tähtis selleks, et suurendada keha kortisooli taset, mis viib omakorda selleni, et rasv koguneb kõhule. Neid võimsaid „õllekõhtusid“ vajavad sumod selleks, et hoida keha maadlusringis tasakaalus.

Õhtusöök võimalikult hilja.

Täiskõhuga magamaminek kindlustab selle, et keha peab vastu võtma tohutu hulga toitaineid ning toime tulema liigse insuliini juurdevooluga. Kõik see paneb keha säilitama toitu rasvana.