Mitmele terviseprobleemile võib olla üks põhjus

Väsimus hommikuti tõustes, kui unetunnid on olnud piisavad?
Raskused kaalukaotusega?
Halb keskendumisvõime?
Hämming ja meeltesegadus?
Ärrituvus? Närvilisus?
Nõrk immuunsüsteem?
Seletamatult suur magusaisu?
Kõhukinnisus?
Puhitustunne isegi siis, kui pole palju söönud?

Põhjus võib olla sinu neerupealiste suurenenud koormuses!

Mis on aga neerupealiste ülekoormuse peamine põhjus?
Selleks on stress – haigused või muud terviseprobleemid, pinged tööl ja eraelus, negatiivsed inimesed, ületreening, ebatervislikud toitumisharjumused, lühike uneaeg ja palju muud.

Iga kord, kui keha puutub kokku mõne stressoriga, hakkab keha tootma adrenaliini, mille tulemusena keha koondab kõik jõud, et stressirohke olukorraga toime tulla ning seedeelundkond jääb suurema tähelepanuta. Ka adrenaliini tootmine ise tekitab organismis stressi juurde ning seetõttu toodavad neerupealised rohkem kortisooli, mis mõjub pikas perspektiivis kehale ja kudedele laastavalt.
Mida aga teha, et neerupealiste väsimust ära hoida?
1. Tuleb vähendada stressoreid vähemalt 40%
Suurt rolli selles mängib mõtlemine. Töökoht tihti kaasab endaga stressirohkeid olukordi ning see on paratamatu. Siin aga saad ise endale appi tulla vaid oma mõtlemisega – positiivse mõtlemisega. Hinga sügavalt sisse ja naerata, isegi, kui see hetkeks tundub rumal ja tobe. Ütle endale mõttes, et sa oled rahulik, sa tunned end hästi, sa armastad oma elu ning oma tööd. Esimesel korral ei pruugi see kohe toimida, kuid mida rohkem hakkad iseenda sõnu uskuma, seda paremad on ka tulemused.

2. Piisav füüsiline tegevus
Kui armastad trenni ning see on sinu jaoks lõõgastav, siis tee seda!
Kui aga treenid vaid selleks, et kaalu langetada ning pigem tunned vastumeelsust spordiklubisse minnes, siis endale stressi tekitamise asemel leia sobiv alternatiiv – mine spordirajale või jaluta piirkonnas, kus on rahulikum. Üksi kodus olles pane mängima lõõgastav muusika ning tee näiteks joogat.

3. Piisav uni
Magamatus põhjustab stressi ning ka suurenenud magusaisu, et rohkem ja kiiremini energiat toota.

4. Rahustavad tegevused
Massaaž, mediteerimine, unistamine ilusatest asjadest. Leia endale mõni hobi või aega oma olemasolevate hobide jaoks.

5. Söö mitu korda päevas
Hea oleks süüa 3 põhitoidukorda – hommikusöök, lõuna ja õhtusöök ning kaks vahepala. Nii väldid veresuhkru suurt kõikumist.

6. Toitumine
Stress nõrgestab immuunsüsteemi ja seetõttu on stressi ajal eriti oluline süüa tervislikult.
Lisaks väike nipp, mis samuti näitab lisaks sümptomitele terviseprobleemi tõsidust on teha ise pupillitest. Vajad selleks hämara valgusega tuba, peeglit ning õrna valgusega taskulampi, millega valgustada otse silma. Seetõttu on just oluline, et valgus ei oleks tugev ning silmale ei teeks liiga.
Lase umbes 20 sekundit valgust silma. Pupill peab valguse mõjul ahenema. Kui aga pupill hakkab pulseerima ehk läheb suuremaks ning siis kohe väiksemaks või valguse toimel suureneb, tuleb kindlasti hakata oma tervise eest rohkem hoolitsema.
Kuna Teazy sisaldab looduslikke taimi, mis tugevdavad immuunsust, soodustavad seedimist, suurendavad vastupanuvõimet keskkonnast tulenevale stressile, aitavad vähendada vere suhkrusisaldust ning taastada organismi mikrofloorat ja palju muud, siis miks mitte alustada oma positiivsemat ja tervemat elu koos Teazy teatox kuuriga.

AINULT SELLEL NÄDALAL on meie uudiskirjaga liitunud inimestel võimalus soetada kuni 01.02.15 Teazy 28 päevane organismi puhastuskuur soodushinnaga! Liitu meie uudiskirjaga ja tee oma kehale pai!