Teazy 5 nippi kergeks ja tervislikuks hommikueineks kui aega kipub tööpäevadel nappima

Miks just hommikueine? Faktid näitavad, et just korralikku hommikusööki süües on meil võimalik kontrollida kõige tõhusamalt oma kaalu- see toidukord annab meile energiat perioodiks kui me oleme kõige aktiivsemad ja kindlustab tarbitud kalorite põletamise päeva lõpuks.

Samuti saab hommikusööki nimetada heaks toitumise strateegiaks, sest just hommikune toidukord annab Sulle võimaluse omastada kõige paremini toitained. Siinjuures ei saa märkimata jätta ka fakti, et hommikust turgutust vajab ka meie aju, mis kasutab u. 20% kogu keha energiast. See on üks neist organistest , mis ei säilita endas energiat ning seetõttu vajab pidevat toitainete ja energia pealetulekut. Seega, ilma korraliku kõhutäieta hommikul, jääb ka su keha ilma heast võimalusest võtta toitainetest maksismum. Anna oma kehale võimalus särada!

Erinevate uurimuste tulemused näitavad, et inimestel, kes tahavad kasvatada lihasmassi on soovitav süüa valke just hommikul. Just hommikul tarbitud valgud põhjustavad pea 25% suurema lihaskasvu.

Kõigele lisaks avastasid Ameerika teadlased, et hommikusöökidest popitajatel on 27% suurem risk infarktile ning haigestuda tõsistesse südamehaigustesse.

Kuna Sinu tervisele on väga oluline süüa igapäevaselt tervislik hommikusöök, kuid võib juhtuda, et Sul napib aega, siis otsustas Teazy olla siinpool oma nippidega abiks.

Nipp 1: külm hommikune kaerahelbepuder

Kaerahelbepuder sisaldab rohkelt häid rasvu, kiudaineid ning mineraale ning piim omakorda lisab oma panuse kaltsiumiga. See puder aga ei pea kindlasti olema soe, seda võib ka külmalt serveerida. Valmista oma puder endale ette, aseta see väiksemate portsjonite näol säilituskarpidesse, lisa värskeid marju, kaneeli, pähkleid vm. meelepärast ning aseta külmkappi. Hommikul saad seda maistvat maiust süüa kasvõi jooksupealt! Teazy vaieldamatu lemmik.

Samuti on kerge valmistada endale maitsev, kiudaine ja valgurikas müsli. Sega röstitud kaerahelbed, puuviljad ja pähklid juba varakult ära ning aseta karbikestesse. Hommikul saad kiirelt peale kallata proteiiniküllast kreeka jogurti ning ongi imemaitsev hommikumüsli valmis. Kui korra ära proovid, siis hommikusöökidest enam nii lihtsalt ei tahagi ilma jääda;).

Nipp 2: keeda munad eelnevalt juba valmis

Paljud inimesed naudivad munapõhiseid hommikusööke vaid nädalavahetustel, sest tööpäevadel kipub aega nappima. Siinpool ka siis soovitus keeta munad ja riis eelnevalt valmis ning hommikul on kerge ja kiire valmistada üks lihtne munasalat. Selleks tuleks munad tükeldada, lisada meeltmööda pesto kaste, juurviljad ning pruun riis, mis on rikas oma kiudainete ja mineraalide poolest. Taoline salat annab sulle energiat ning toitaineid pikaks ajaks ning garanteerib Sulle kauni kehavormi.

Nipp 3: valmista oma hommikusmuuti juba õhtul ära. Inspiratsiooni saab Teazy postitatud  retseptidest Facebooki fännilehele.

Smuutisid saab väga kiirelt valmistada, kuid kui hommikul napib aega pea, et igaks liigutuseks, siis tõesti ei pruugi ka selle valmistamine kõne alla tulla. See-eest on võimalik valmistada imemaitsev marja või puuviljasmuuti juba õhtul. Tuleb paigutada see vaid sobivasse jooginõusse ning hoida hommikuni külmkapis. Hommikune vitamiinipomm on garanteeritud!

Nipp 4: koosta oma hommikusöök erinevatest tervislikest snäkkidest

See on täiesti tervislik ja kasulik süüa hommikuks kiirelt ka erinevaid snäkke nagu müslibatoonid, kuivatatud või värsked puuviljad, seemned ja pähklid. Pane endale kokku piisavalt mitmekülgne valik ning Bon Appetit!!

*Seemned ja pähklid- neid kiudaine- ning valgurikkaid vilju on just sobilik valida üheks osaks hommikusöögist, sest nad on väga toitvad ning annavad „powerit” kogu päevaks. Siiski ei tohiks kogustega üle pingutada, sest tervislik elustiil tähendab ka tasakaalustatud toitumist.

*Puuviljad- samuti nagu juurviljad, on ka puuviljad meie igapäevaseks mineraalainete allikaks. Tarbides neid imemaitsvaid vilju vajalikes kogustes, on meie igapäevaselt vajalik C-vitamiini kogus garanteeritud . Teazy soovitab julgelt maiutuste asemel nautida just puuviljade magusust ning värskust.

Nipp 5: söö oma õhtusöök hommikul

See võib tunduda küll kummaline süües õhtusöögi mõõtu einet ka hommikul, kuid just paljudel tervisesõbrad on teadlikult otsustanud valmistada endale õhtul kaks taldrikutäit ning jätta üks hoopis hommikuks. Miks peaks olema hommikusöök erinev lõuna- ja õhtusöögist? Tee proovi ja ehk avastad, et soojendatud ahjulõhe koos pruuni riisi või juurviljadega on suu uus lemmik stardipakett hommikuks;). Tehke proovi, kaotada pole midagi!

TERVISLIKKU NING ENERGILIST UUE PÄEVA ALGUST KA MEIE POOLT!

PS: Teazy on väga huvitatud Sinu kogemustest ning kommentaaridest, jaga neid meiega julgelt!